• (Android) Sweet Fruit Candy هک کلیدهای بی نهایت

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Sweet Fruit Candy ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Sweet Fruit Candy IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ هک کلیدهای بی نهایت ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Sweet Fruit Candy 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Sweet Fruit Candy Geduldsspiele jep

    سلام من کورالینی هستم و 6 ساله هستم. من با این اپلیکیشن مشکل دارم. من نمی دانم چگونه این بازی را انجام دهم.

    تبلیغات، تبلیغات، تبلیغات... واقعا آزاردهنده!!!

    Sweet Fruit Candy እንቆቅልሽ fou

    Sweet Fruit Candy Головоломки uls

    Shadow fighter 2: Shadow & ninja fighting games 액션 lmz

    تبلیغات بسیار زیاد بازی برای از بین بردن زمان خوب است، اما تبلیغات بعد از هر مرحله بسیار زیاد است. در واقع خشمگین است.

    بازی اوکی است، اما من بازی را در وسط بازی می‌کنم، همچنان ادامه می‌یابد و اضافه می‌کند که من عصبانی می‌شوم.

    دروع گفتم

    بدنیست

    تبلیغات پر سر و صدایی که هر بار باید خاموش می شد.

    این بازی بسیار شگفت انگیز است به جز تبلیغات، تبلیغات زیادی وجود دارد، اگرچه به صورت آفلاین بازی می شود، که بازی را بسیار خسته می کند، بنابراین من آن را حذف کردم.

    فقط 1600 سطح داره... و در آپدیت جدید تبلیغات مزاحم


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :